עיצוב בית פרטי ברחובות

דף הבית > פרוייקטים > עיצוב בית פרטי ברחובות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

זוג צעיר + 3 ילדים קטנים

בית בן 3 מפלסים שנקנה מקבלן ועבר שינוי דרמטי בתכנון הפנים שלו , כאשר המעטפת הוכתבה ע”י היזם, מה שמהווה אתגר באופן מיוחד.

דרישת הלקוח היתה מעלית פנימית והאתגר היה להקנות לבית מראה פתוח למרות פיר של המעלית. לשם כך המדרגות נבנו סביב המעלית עם פיר זכוכית כך שקיבלנו בכל אחד מהמפלסים את התחושה הפתוחה אליה שאפנו.

קומת הכניסה מכילה את השטחים הציבוריים , סלון, מטבח עם אי גדול ומפנק , פינת אוכל ויציאה לגינה קסומה עם משטח דק ופינת ישיבה , בית עץ  לילדים ופינת ברביקיו בנויה והכל מוקף בצמחיה פראית למראה טבעי.

 

בקומת החדרים החלל המרכזי תוכנן כפינת עבודה / משחקים פתוחה כדי ליצור מקום מפגש בין כל דיירי הקומה וקשר לקומה התחתונה, כל החלל חופה בפרקט “אלון” טבעי ליצירת אווירה ביתית חמה ומזמינה . בסוויטת ההורים הופרדו חלל הרחצה וחלל השינה בקיר זכוכית לקבלת חלל גדול ופתוח יותר ולקבלת מראה יוקרתי, חדר הרחצה חופה כולו בפלטות שיש כולל הריצפה הכיורים ומשטח הארון התלוי , והתוצאה יוקרה עם שקט עיצובי.

קומת המרתף הפכה להיות “הממלכה של הילדים” ובו סלון רביצה ענק עם קיר TV בנגרות מיוחדת עם הרבה אחסון לכל המשחקים , מטבחון ושולחן סנוקר/פינג פונג.

גם המרתף חופה בפרקט עץ אלון להשלמת התחושה הביתית והחמה.

הבית עוצב בסגנון מודרני חם, יוקרתי ועם זאת בית מלא חיים ומזמין.

דילוג לתוכן